Przegląd aktualności

W tym miejscu znajduje się przegląd wszystkich artykułów.

Zielona Szkoła 2024 FRANCJA - PARYŻ – HISZPANIA-BARCELONA - CARCASONNE - TOSSA DE MAR – Girona – WŁOCHY-WENECJA

17.05.24 wyruszyliśmy z Włodawy do Francji. i dotarliśmy do Reims, gdzie zwiedzaliśmy katedrę koronacyjną monarchów francuskich – wspaniałe dzieło gotyku francuskiego. Wieczorem dotarliśmy do hotelu w okolicach Paryża. 19.05.24 po śniadaniu wybraliśmy się na całodzienne zwiedzanie Paryża. Odbyliśmy spacer z pilotem, podziwiając na trasie: Wieża Eiffla, Łuk Triumfalny, Pola Elizejskie, Luwr, Les Halles, Centrum Pompidou, wyspa La Cite, Katedra Notre Dame. Paryż zwiedzaliśmy także podczas rejsu statkiem po Sekwanie. W godzinach wieczornych wyjechaliśmy do Hiszpanii. Zwiedzaliśmy Carcassone (zamek i twierdza). Przed południem dotarliśmy do Hiszpanii na Costa Brava do Lloret de Mar. Ten dzień spędziliśmy na plaży i nad hotelowym basenem. Wybraliśmy się na wycieczkę wzdłuż plaży podziwiając nadmorski krajobraz. Popołudnie spędziliśmy na plaży. 21.05.24 odbyliśmy całodzienną wycieczkę do Barcelony. Zwiedzaliśmy katedrę Sagrada Familia , La Rambla, dzielnicę gotycką z katedrą Św. Eulali, Plac Hiszpański z Pałacem Narodowym, port, wzgórze Montjuic, Stadion FC Barcelona.
Następnego dnia odbyliśmy wycieczkę do Blanes – promenada +skała Sao Palomera oraz Tossa de Mar ze zwiedzaniem ruin zamku.
24.05.24 po południu wyruszyliśmy do Włoch. Zwiedziliśmy Gironę.
25.05.24 przyjechaliśmy do Wenecji. Następnie statkiem popłynęliśmy do centrum Wenecji, gdzie odbyliśmy spacer z przewodnikiem po najciekawszych zabytkach miasta: Most Westchnień, Pałac Dożów, Wieża Zegarowa, Dzwonnica San Marco, Canale Grande. W godzinach wieczornych wyjechaliśmy do Polski. Zmęczeni, ale pełni niezapomnianych wrażeń 26.05.24 dotarliśmy do Włodawy.